Somepäivitykset

Novascotiannoutajat ry sosiaalisessa mediassa:

Facebook: facebook.com/tollerit/
Instagram: @novascotiannoutajary

Somepäivittäjät:

Tiia Ahveninen, Laura Liimatainen, Petra Vahtera

Päivityspyynnöt lähetetään osoitteeseen some(a)tollerit.fi. Liitä päivityspyyntöön mukaan aina vähintään yksi kuva.

Yhdistyksen somessa julkaistaan tollereiden saavuttamia tuloksia seuraavasti.

VALIOT

• Harrastelajien valionarvot (sekä kotimaiset että ulkomaiset valionarvot)
  • Suomen muotovalion (FI MVA) tai kansainvälisen muotovalion (C.I.B) arvot
  • HUOM. näyttelyvalioista listataan vain käyttötuloksen vaativat valionarvot, ei ulkomaan valionarvoja tai vmva / jmva titteleitä.

ARVOKISAT
Arvokisoiksi luetaan piirinmestaruudet, SM-kilpailut, kansainväliset arvokisat, yhdistyksen joukkuekilpailut. Julkaistavia sijoituksia ovat:

• sijoitukset 1-3 parhaan joukkoon.
  • SM-MEJÄ:ssä finaaliin 7 parhaan joukkoon pääsy
  • Kansainvälisiin arvokisoihin osallistuminen.

NOME-B & WT

• 1 tulokset kaikista luokista

Lähetä tulos somepäivittäjille sähköpostilla: some(a)tollerit.fi. Liitä päivityspyyntöön aina mukaan kuva koirastasi.

Tulokset julkaistaan yhdistyksen Facebook-sivun julkaisuissa ja kaikki tulosjulkaisut kootaan sivun alla olevaan albumiin. Tulokset julkaistaan myös yhdistyksen Intagram-tilin tarinoissa ja ne lisätään myös Instagramissa kohokohtiin.