Liity jäseneksi

Alla olevalla lomakkeella voit liittyä Novascotiannoutajat ry:n varsinaiseksi jäseneksi sekä ilmoittaa perhejäseniä.

Jäsenmaksut vuodelle 2024

• Varsinainen jäsen 29 €
  • Perhejäsen 6 €
  • Ulkomailla asuvat 39 €
  • Liittymismaksu 5 €

Jäsenyys on voimassa vuoden loppuun asti.

Varsinainen jäsen saa kaikki yhdistyksen palvelut käyttöönsä. Perhejäsenelle ei tule lehteä, mutta muuten hänellä on samat oikeudet kuin varsinaisella jäsenelläkin.

Lomakkeen tiedot välittyvät sähköisesti jäsensihteerille. Ilmoittautumisen saatuaan hän lähettää maksutiedot (tilinumero,viitenumero jne) sähköpostitse. Jäsenyys astuu voimaan, kun lasku on maksettu.

Jäsenrekisterin tietoja ei käytetä markkinointiin.

Henkilötietoja käsitellään tietosuoja-asetuksen mukaisesti. Kts. Tietosuojaseloste

Samassa taloudessa asuvien perhejäseneksi ilmoitettavien henkilöiden nimet

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Sähköpostiosoitteesi tulee automaattikuittaus tietojen lähettämisestä lomakkeella. Jos kuittausta ei tule, ota yhteys jäsensihteeriin viestin perillemenon varmistamiseksi.