Pentuejäsenyys

Kasvattajat voivat ilmoittaa pentuejäseniä alla olevalla lomakkeella. Sitoumuskasvattajien edellytetään liittävän yhdistykseen kuulumattomat pennunostajansa yhdistyksen pentuejäseniksi.

Pentuejäsenyyden hinta on 10 euroa/kalenterivuosi.
Jäsenyys on voimassa liittymisvuoden. Syyskokouksen jälkeen ilmoitettu jäsenyys on voimassa myös seuraavan vuoden.

Maksa 10 euroa/ilmoitettava pentuejäsen tilille FI51 1525 3000 1015 82 ilman viitettä sekä ilmoita maksupäivä-kohtaan päivä, jolloin maksu on suoritettu.

Jäsenrekisterin tietoja ei käytetä markkinointiin.

Henkilötietoja käsitellään tietosuoja-asetuksen mukaisesti. Kts. Tietosuojaseloste

Tilaa pennunottajille nouto-opas tällä lomakkeella. Yhdistyksen sitoumuskasvattajana saat nouto-oppaan hintaan 10€ / kpl.

Lomake pentuejäsenten ilmoittamista varten

Ilmoitettavat pentujäsenet:

Pentuejäsen nro 1

Pentuejäsen nro 2

Pentuejäsen nro 3

Pentuejäsen nro 4

Pentuejäsen nro 5

Pentuejäsen nro 6

Pentuejäsen nro 7

Pentuejäsen nro 8

Pentuejäsen nro 9

Pentuejäsen nro 10

Olen tiedottanut pentuejäseniä henkilötietojen siirrosta Novascotiannoutajat ry:lle.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Sähköpostiosoitteesi tulee automaattikuittaus tietojen lähettämisestä lomakkeella. Jos kuittausta ei tule, ota yhteys jäsensihteeriin viestin perillemenon varmistamiseksi.