Nouto-oppaan tilauslomake

Voit tilata alla olevalla lomakkeella Annina Nurmikiven (koirakoulu Maltti) kirjoittaman sähköisen oppaan Kuinka kouluttaa noutajanpentu metsästyskoiraksi.

• Hinta 14€

Opas tarjoaa eväät noudon alkeiden opetteluun positiivisin, koiralähtöisin menetelmin ja muihin noutoharjoittelussa huomioitaviin asioihin. Opas sopii hyvin uusille pennunottajille sekä myös vanhempien koirien omistajille, jotka haluavat aloittaa noutoharjoittelun.

Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi maksutiedot ja kun maksu on suoritettu, toimitetaan sähköinen opas antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Opas on pdf muodossa. Oppassa on linkit myös esimerkkivideoihin, jotka löytyvät Youtubesta.

Opasta myydään vain Novascotiannoutajat ry:n jäsenille. Mainitse jäsennumerosi tilauslomakkeella.

Materiaalin luvaton jakaminen ja osittainenkin kopioiminen on tekijänoikeuslain nojalla kielletty. Oppaan voi tulostaa ainoastaan omaan käyttöön.